VoiceLink helpdesk palvelussa teitä auttaa suomalaiset IT-asiantuntijat
Ota yhteyttä

HELPDESK

 

VoiceLink helpdesk palvelussa teitä auttaa Suomalaiset IT-Asiantuntijat, jotka ovat työskennelleet vuosia alalla. Palvelullamme on tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä ja lukuisia referenssejä eri aloilta. Kuukausihintaan sisältyy rajoittamaton määrä yhteydenottoja, puhelin ja – tai sähköpostilla, etätuki ja puhelintuki.

VoiceLink Helpdesk vastaa asiakkaidemme palvelupyyntöihin arkisin 08:00-16:00 välisenä aikana, Helpdesk auttaa käyttäjiä niiden ongelmatilanteissa heti ilman jonotusta, vaativimmissa tapauksissa työ siirretään päivystyksessä olevalle tekniselle asiantuntijalle joka auttaa vaativissa ongelmissa. Tekninen asiantuntija voi sopia asiakkaan kanssa tarvittaessa lähituen paikalle saman tien jos vika on kriittinen ja sitä ei saa korjattua etäyhteyksien kautta.

Ylläpidämme myös asiakkaiden Microsoft Office 365 palvelua, käyttäjät voivat soittaa meille O365 asioissa ja ongelmatilanteissa, salasanan nollaukset, tilien sulkemiset, uusien avaamiset jne.

VoiceLink Helpdesk palvelu sopii yrityksille:

Jotka työllistäVÄT
10-250 henkeä

Jotka haluavat
keskittyä omaan
liiketoimintaansa
ilman IT huolia

jotka haluavat
tehostaa oman
IT osaston
toimintaa

Joilla ei ole omaa
IT osastoa lainkaan

Voisiko asiakkaiden keskuudessa paljon kiitosta saanut VoiceLink Helpdesk palvelu tehostaa teidänkin yrityksen toimintaa?

Pyydä ilmainen konsultointikäynti jossa voidaan keskustella teille parhaiten soveltuvasta palvelusta ja tavasta toimia, olemme yhteydenoton päässä sinusta!

Tarvitsetko kumppanin IT-ratkaisuihin? Kysy lisää

Global Voicelink GVL Oy

Läkkisepäntie 11, 00620 HELSINKI
(09) 41 500 510

Tilaa uutiskirje

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä!