Kahdeksas Päivä Oy | Global Voicelink GVL Oy
Ota yhteyttä

Asuntovälittäjä Kahdeksas päivä luottaa pilvipalveluihin

 
Kahdeksas päivä Oy on yksi Suomen suurimmista kiinteistövälitysalan yrityksistä, jossa työskentelee noin 100 kiinteistönvälittäjää. Asuntokauppoja syntyy keskimärin 2000 vuodessa. Vuonna 2016 aloittanut Kahdeksas päivä on jatkumoa Jussi Karppisen vuonna 2006 perustamalle Suomen Asuntopalvelut -yritykselle. Kahdeksas päivä syntyi, kun yritys halusi muuttaa toimintatapojaan vastaamaan nykypäivän asunnonostajien tarpeita. Asuntonäyttöjen lisäksi yritys tarjoaa lisäksi esimerkiksi muutto-, sisustus- ja väliaikaissäilytyspalveluita. Tavoitteena on vapauttaa asiakkaille aikaa ja antaa tunteen ylimääräisestä, kahdeksannesta viikonpäivästä.

Jussi Karppisen yritys on ollut Voicelinkin ensimmäisiä asiakkaita. Karppinen oli tutustunut Voicelinkin perustajiin jo aikaisemmin ja tiesi heidän osaamistasonsa sekä asiakaslähtöisen palveluasenteen. ”Kumppanin valintaa ei tarvinnut miettiä yhtään, valinta oli alusta alkaen selvä”, toteaa Jussi Karppinen.

 

Yhteistyö on kokonaisvaltaista

Voicelink toimittaa kiinteistönvälitysyritykselle kaikki laitteet sekä hoitaa työasemien, kannettavien, verkon ja palvelimien päivitykset ja ylläpidon. Työasemat toimitetaan esiasennettuina, käyttövalmiina. Myös tietoturvaohjelmiston asennukset on tehty valmiiksi. Näin työtekijä voi ottaa uuden koneen heti käyttöönsä. Tällä on iso merkitys, kun järjestelmällä on 120 käyttäjää eri toimipisteissä. Asiakkaan oman IT-tuen vastuulle jää lähinnä käyttäjien koulutus, opastus sekä infran kehitys.

Kahdeksannen päivän perus infra sijaitsee kahdella virtualisoidulla palvelimella, jotka sijaitsevat Voicelinkin konesalissa. Toinen on keskitetty tulostinpalvelin ja toisella pyörii Active Directory. Office 365 on välittäjien tärkeä työkalu, samoin kuin Google Apps. Kaikki liiketoiminnan kannalta kriittinen tieto on keskitetty pilveen, josta käyttäjät hakevat tarvitsemansa sovellukset ja dokumentit.
 

”Turha byrokratia on karsittu palvelumallista pois”

Monet PK-yritykset arvostavat IT-kumppanin mutkatonta ja nopeaa asiakaspalvelua, jossa asiakasta ei laiteta jonoon odottamaan tikettinumeroa. ”Voicelinkillä on karsittu turha byrokratia pois. Saamme nopeasti osaavan asiantuntija-avun. Lisäksi järjestelmäämme kehitetään ennakoivasti, jolloin ratkaisu skaalautuu kasvun mukaan, ja pullokauloja ei pääse syntymään. Vikoja on ollut todella vähän”, kehuu toimitusjohtaja Karppinen.

Karppinen arvostaa myös Voicelinkin palvelumallin selkeyttä sekä läpinäkyvää, virheetöntä laskutusta: ”Laskutus perustuu sopimukseen, jossa palveluille on määritelty selkeät hinnat. Monissa isoissa IT-taloissa asiakasta pompotellaan tukitilanteissa helposti henkilöltä toiselle ja oikeaa vastuuhenkilöä on vaikea löytää. Näin riski virheille kasvaa, vasteaika pitenee ja palvelutaso kärsii. Voicelinkillä on hyvä dokumentaatio ja tietämys järjestelmästämme, jolloin asiantuntija tunnistaa ongelman nopeasti. Tämä on palvelumalli, jota suosittelen lämpimästi erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille.”

 

 

Tarvitsetko kumppanin IT-ratkaisuihin? Kysy lisää

Global Voicelink GVL Oy

Läkkisepäntie 11, 00620 HELSINKI (09) 41 500 510

Tilaa uutiskirje

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä!